Dec 8, 2010

bogel kat sunway lagoon !
















 yooo..post kali ni memang menggairahkan kalo ampa nak taw..
semalam,aku pi la sunway lagoon..berlibur la kunun..
hikhik..memang la best gila..pasai aku duk maen benda yang mengujakan !
kalo ampa nak taw..aku rasa nyawa aku da hilang da masa duk men benda bukan2 tuh..

mula ja sampai aku disambot dengan owang yang make up cam badot..tinggi gila..
hahaha..wat2 la gaya jakon sket !!
tu dia..ank sdara aku duk suka ngn mamat tggi neh !
haha gegeh !

pastu..aku pon p la carik parking..mau lepak mana..simpan dulu la barang dalam locker..

RM5.OO per token.
tu dia..snway cekik darah gilaaaa
tapa la aku paham la..
tempat eksklusif la khunon !

patu kami pon duk salin la..kena pakai leging hang taw..
pasai apa..t hang tak leh men kat amusment park..
mau tak mau..aku redha ja la pakai leging ni,,
padahal aku geli gila tgk orang dok pakai sluak ni..
kalo kcik tapa la....
haha..baju laboh..besaq...aku duk pinjam bju kak aku !

haha..balik tros la pada title..
masa aku dalam ladies..
mau tukaq bju ngn adk n kak aku..
kami duk pilih la bilik ujung sali..
pasai kat dindind blakang sali ada cermin besaq..
lega kot nak bermake up kat situh..
elok ja kluaq dari bilik tuh..
nak pandang cermin tok make up..
astrgfillallahal-azim....
btoi ka yang kami nmpak ni??
kami ramai dalam toilet tu dok pakat tengok lagi..
ampa taw dak???
dua orang perempuan cina tua tak tak tua la dok 
telanjang bulat bogel kat depan crrmen tuhhhhh !!
gila....
dwg igt dwg puteh sgt ka..cantek ka..kurus ka..
aku tak taw la.
urbun telampau !
kesian aku duk tgk makcik2 yang asa nak muntah tgk depa..
duk men usap perot lah..
tgok pinggang la..
memang dwg saja la bogel lama2 dalam tuh..
da tu ampa taw dak??
benda tu tak SHAVE !!!!!!!
byk gila..macam utan !

aku memang sa nak mara gila la kat depa..
majority dalam tuh muslim...
da tu ada byk umoq dalam tu..
memang la perempuan sama perempuan..
tapi...
tolong faham budaya dan religion kami..
itu masih aurat..
perlu ditutup sesama perempuan juga..
bodoooo
nama lg alat sulit..
da la bontot bebelak dek spende kecik ampa..
aku panas hati gila la..masa tgk depa..
da tu bkn tak paham..
people arround u talking beb !
mestila duk mgutok ampa kan...
last aku tgk dwg pakai baju tapi tak pakai
SPENDA..
haha..tu aku tak kesah..depa memang lagu tu punya seksi..
tapi adegan sebelum tu..
aku asa nak sontot ja pungkok depa !
gilaaaaaaaaa !!!!!
nak tgk cremin pon ngeri..

macam2 la owg duk kata dalam toilet tu..
ketumbit mata la...
tak slera makan la..
nak muntah la..
hahaha..

tapi malay yang ada lkat sana pon sama macam minah saleh heihhhhhh
seksi
tu ja yg boleh aku habaq !
pasangan over ?
lagi la banyak...
poyo !




oppss..
haha ni gambar zhang zi yi kantoi
duk bogel tp pantai..
haha..
aku ta dpt la snap pic pompuan bogel kat
sunway tu..\pasai dpn aku ja..
sat g aku snap kene tampo plak ngn dia..
haha..

dadadaa..
ni antra aktiviti kat sunway..




No comments: