Jan 14, 2011

semester baru !!!

uff guys..sorry..sudah lame sangat rasenye menyepi dr blog.
bukan ape..keaadaan umah sewe aku yg tak m'izinkan..
no internet access tok wat sume mende2 ni..
semester baru neh ?

hurmm sume nye aku ase berat?
azam?
tak de kot,,try improve cgpa je lah asenye..
hehe..
at tis moment..lec sumenye yg best2..
paling best ialah..en.shefek affendi !
hahaha.
nape die best..lecture yg boleh berkompromi..
tu yg aku suka..
frens..
sume nye masih biase..ooohh
lupe..
sem baru niaku jadi wakil avon..so pegi kelas bukan
lagi jinjit buku MGT or AOM so wat..
aku jinjit buku avon lah...hahaha
ade sape2 berminat nak bli avon..bleh la jupe aku ea..
insyaallah barang dapat secepat yg mongkin !
hahaha..
aku pegi kelas?
aku tumpang moto eja..
hoo..jangan cite le macam ne..
merempit je le kejeaku..
nak2 bile terjoin ngn group laki..hahaha..
tak pasal terempit !
ape yg tak best stakat neh ?
sem baru neh ape yg aku nak cakap mmg tade kaitan ngn ape yang terjadi taw..aku hilang
sweater cantik dan MAHAL aku ;-(..
cop2..bagi aku..itu sudah cukup mahal..ta perlu la display kan harge..
sbb sweater aku tu salah satu selected n limited item and edition..
pity on me..
smimggu kemudian agaknye..
aku kehilangan helmet yag baru saje dibeli beberape mggu yg lepas..aku baru je gune
helmet tu..aku park kat pasar malam..
and aku assume maybe penagig yg amek..
and for those yg amek..bersyukurlah..
aku tak lagi sumpah seranah kome..
sbb mmg tak terkeluar plak dr mulut ni nak maki hamun kat kome..
ok?
rindu post saye lg?
coming up k..
ni antre pic di sem baru..hehe ade due je pon..
tak sempat nak begambo kat fakulti baru..

kami-LDK



No comments: