May 24, 2012

24.05.08/12





24 May 2008-2012
Rasa macam baru semalam mintak tarikh ni.
it is okkay :') calm..

Orang kate life must go on.
Then today even it is too hard to stand up I try my best.
Bukan senang nak bangun sampai macam ni balik.
walau pun hari ni orang kate aku busy kan diri hanya
semata mata nak lupakan sejarah hidup ?
who cares. I have my own option to have life like what. 
Bukan salah. Aku tak libatkan orang lain. malah tak siksa diri pun.
Even deep inside felt. YES I DO SUFFER.
 but...aku selalu fikir. aku pun nak ade life macam die sekarang. aku pun nak sukses macam die sekarang, aku pun nak happy macam dia sekarang. dan aku selalu berharap AKU LEBIH BAHAGIA dari dia. Aku serahkan kesedihan hidup, pilu hati kepada Allah, kepada waktu. 
DenganNya hatiku sedikit demi sedikit menjadi lebih tenang. 
Waktu pula mengubah duka menjadi suka. even tak banyak
but at this time, aku rasa cukup. Syukur sebab
aku masih mampu ukir senyum disebalik duka ;')
La Khauf Wala Tahzan Innalaha Ma'ana ;')
 Awak awak jangan nangis lagi keh ;')
Likelihood, you will have the best than before. 
just patience :)

Ingat pesan yang lampau, 
Jangan Bersedih, kerana setelah kesulitan pasti ada kesenangan. 
Allah maha adil, takkan dilupakanNya atas setiap kesabaran kamu, ketabahan kamu
yang pergi biar terus pergi.
biarlah dia ghaib terus.
jangan dicari biarpun bayangnya segala.
biar terus bertanda tanya.
biarkan. biarkan hati terus bertitik noktah.

awak, today is our 4th years * anniversary* I hope.
even now there no more sense between us,
no more colors,
no more stories,
no more heart,
I just wanna tell you
I still love you.
a friend
maybe.
 If you feel there no such a thing
with the DATE. ridiculous. nonsense.
it is okkay.
I do ;')
it stupid me ,
I always beings into.

Dear ASK.
it is dedicated to you.
you are the best friend I ever had ;')
I AM SORRY for the past year.
haven't see you for ages make me through the sorrow with patiently.










Mase ni sape tak bangge kan dapat hadiah bufday sekali gus 
gini








































P/S  : Lely bangun ok. lupa.lupa.lupakan semua yg pernah hancurkan hidup kamu. impian kamu. be strong dear :') sampai masa kamu akan tamatkan semua ni ;') moga Allah cepat sampai.

1 comment:

Anonymous said...

sabaq..sabaq..aku taw hg kuat :D