Mar 22, 2011

Senyum tanda syukur

Jangan kufur Nikmat yang diberi sempurna..

hai.. hari lely nak usik siket ayat ni..
im sure before tis, pasti ramai yang pernah terleka atau terlalai dlm mensyukuri nikmat yg ada kan..
to all blogger and reader..
jangan cepat mengalah dengan diri sendiri..
kamu masih mampu bangun untuk atasi sume ini..

i thought i was so right..
i have evrythings that i wish..
but i forgot to say syukur with ALLAH..
sampai satu tahap..Allah ingin menguji samada kite benar alpa atau tidak denganNya..

Mujur ujian yang diberikana benar menyedarkan aku..
Nikmat yang indah aku terima adalah kerana Mu yaallah..
Kebenaran addinMu mengajarku dalam merawat hati yang luka ini yaallah..
sehingga aku jatuh tak terbangun..
segala Doaku padaMu yaallah...
Pagi ini aku bangun dengan kesyukuran ku padaMu ..
aku hampir hilang segalanya.
namun perlindungan Mu dalam menjagaku buat aku terus berusaha untuk mendapatkan semula..
syukur yaallah..
Engkau masih sayang padaku..

think twice:
setiap nikmat yang diberi harus la dikongsi seiring dengan addin Allah.
jika tidak ia mungkin tidak kekal..
Allah nak tarik ape yang kite ade.
sekelip mate je taw..
amin..

1 comment:

nothing said...

senyuman la yang paling indah