Oct 22, 2011

suara saya?

Lately , aku jarang update. maaflah, bukan jarang, memang aku menyepi.

sebab ape dan kanape, maaflah, belum waktu untuk aku cerita. semuanya terlalu rumit untuk dirungkai.

Tapi yang pasti, siape yang telefon aku akan mempersoalkan dan mempertikaikan suara aku ?

"hello , assalamulaikum." (nada tak pasti)

anynomous: "i know u. tu suara bangun tido"

atun: "lely kamu tido ke? (2kali dah)

Tika : kamu tido ye lely......

sakinah : kamu tido ke lely????

nad : hang tidoq kaaaa ???

izzah : lely awatnya suara sedihhhhh ? hang tidoq ka ? ka ade mslh?  (lain dr yg lain)








dan hari ini bile atun call aku lagi, sedangkan aku sedang membace di atas katil, atun tanye aku bile aku jawab fon, adakah aku tido? padahal, aku segar tanpa alam tidur?

so, pls, jgn jugde terus yg aku ni baru bangun tido kalau aku sambut fon korang, ade yg dah memahami, aku bertima kasih. ada yang tak uas hati, maaflah sangat2, mmg lely tak pernah mampu memuaskan hati semua orang, ape lagi nak suruh org percaye dgn suara kita, yg mereke syok sendiri assume kan ?

biarlah, allah tahu yyg mana benar.

p/s percaya ada org yg percaya kamu.

No comments: