Aug 13, 2012

Selamat Ulang tahun Kelahiran Yang ke 20 Ashu ;')

Ashu ; terlahirnya dari mulut anak anak buah yang sentiasa pelat.
Linggam ; Nama yang dilahirkan oleh adik beradik yang kejam semasa kecik :P
Buntat Raya; Nama yang dibendung semenjak dirinya menjadi gemok gemok berlemakkan lemak lemak ayam mungkin juga tahik ayam ^^,
Alel Leyana shaari : nama sejak sejak dia perasan RETIS bila dah besar ni. blah lah kau !
Norlailianahidayah shaari ; nama suci yang diberi olah abangTan, atau lebeh pemes bapak aku Shaari.

Dek, ape lah sangat entry bangang yang aku type sambil korek korek hidong ni and ulit ulit montot qaseh ni, hanye nak wish
SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN yg ke20. eh kau betul eh dah 20?
kite beze due tahon ke dek?
bukan kau 19 ke?
Gua lupa la..pasal lu tak pemes pon. tak hot. HAHA !
btw, 
May Allah bless you, have a blast.
  1. Semoga Panjang Umur, dan diluaskan rezekinya mahu dalam bentuk nikmat belajar, kesihatan,  kasih sayang, wang ringgit, jodoh and etc :)
  2. Semoga bertambah cantek dan cun melecun selepas mencuba beberapa SERUM yang ekau beli tu :P
  3. Semoga selamat sampai Sarawak nnt :) and happy di sana.
  4. Wish you strong to survive your life there even you were not w family :) I tau you tak reti kan separate dengan family. hakhakhak :P
  5. Semoga pan cake mu terus menjadi...makanan bukan sampahan :P
  6. And the last, wish your dream come true, esp; nak kurus...huahuahua >_<
So, this birthday shout out goes to my dearest sister ;'),
Happy Birthday, 13th August 1992

gua carik gamba you yg hot hot kat Lappy gua, tp tak jumpa... 
lappy baru gua tak simpan ah gamba hot hot you. Huntong kite tak huplod gambar vangang vangang kamu kan. zaman huduh sepang, hudung piang, zaman kau pakai baju vase maroon pngawas skola tu..zaman baju bola perak yg kunen tuuu..hahaha
 so ini gambar pon voleyyyy okkey :)
BABAI adek debab tinggi yang sangat bengkeng :)
Ilove you sooo much . Muah ! 

esok birthday ittew pulaks. ahaks :P 14. 08. 1990 ^^,











P/S jenoh la aku carik gamba beby mu kat blog mu. tak jumpe. mane gamba huduh huduh mu semua tak jumpa. ko hapuskan ea semua ?

1 comment:

Ann Ishak said...

happy belated birthday Ashu :)