Apr 19, 2012

masih ada yang menghargai :)

Assalamualaikum Ya Ahi Ya Ukhti :)

hye peeps :) for the first thing, lely wish selamat bercuti to all uitm Perak satff and students :)
eh kenape Perak je ? ok this is due to the Hari Pertabalan Sultan Azlan Shah :)
 Then i would like to express my appreciation to all of you friends :) for your acceptance towards me :) its miracle :) Syukur Allahamdulillah.... and again selamat bercuti jugak untuk mid term :) syokk la kan..

Dalam kite berkawan ni kan, kadang kadang kita tak tahu sejauh mana sahabat kita suka kawan dengan kite..sejauh mana ikhlas mereka dalam bersahabat dengan kita. Suka duka kita, tak lupa sahabat jugak adalah orang yang same same yang beri dorongan pada kita kan. Alhamdulillah kerana masih punya sahabat. Maka itu, hari ni Lely rasa menghargai hati setiap sahabat itu adalah sangat penting :) sayanglah mereka.

....Dan sebenarnya dalam kita tidak sedar ada yg menghargai kita.....

kenapa Lely cakap macam ni?
sebab selama ni Lely igt bila lely da jatuh, takda lagi yang pandang Lely..tp Lely silap, masih ramai yang menghargai diri ini :)

Bermula dengan kisah disuatu hari, yang mana Lely rasa gila lah Lely saje gedik gugel name sendiri dekat search engines chrome.

L E L Y S H U H D A S H A A R I
lepas gugel ni lely jumpe lah banyak result yang ada @nama lely. yang paling best bila lely tgk satu blog ni....

klik bwah ni :)




Sumpah, lely tak pernah baca blog ni..tapi kenapa ada post pasal lely ?
Baca punya baca, last last Lely sendiri bergenang air mata. Hey I never know you wrote for me :) suci hati mu teman :) you make me miss you in now.......lama lely berfikir..benarlah Allah itu maha adil..pasti ada yang lebih baik dari apa yang kita miliki hari ini.

Lely tgk lagi result yang ada nama Lely..then once again, Lely jumpe blog ni :)












lely terkejut lagi..that time cume mampu tutp mulut dgn tangan coz tanak terjerit. hee..korang ni suke kan bg heart attack kat lely :) Lely terima kasih sangat kat korang..i mean, korang rasa jugak kan hadir lely dalam hidup korang :) tanpa korang sape lah lely hari ini...thanks sangat :)




Dalam hidup tiada sempurna, Kadang khilaf kadang terlupa Jangan-janganlah putus asa , Ampunan Allah selalu terbuka..


Tak banyak yang lely nak katekan, lely rasa hidup ni mudah kan, kite yang corakkan life ni samada kite nak pilih hidup yang baik ataw tidak. So kite sendiri yang kene bijak in life limitations. Kalau sebelum ni da terlalu banyak salah yang kite buat sampai kite rase kita tak layak hidup kat dunia ni, ingatlah, Allah sedang pun mainkan brain kite untuk kite fikir sila berubah dan pilih lah jalan yang penuh dengan RedhaNya :)

dan kamu semua, lely terima kasih sangat :)

Thanks Allah, you save me now...




p/s korang hebatkan, curi gmabr lely..lely tak pernah tahu pun:)
siap tepek  kat blog. nah amek ni jugak !
address my appreciation to both of you and friends :)


Aim, me, Husin :)



kina, iloveyouB :)))


gIRLS, you cheers myDays :D

I am gonna miss you gegerl:)

EJA :) thanks be with me ;)




2 comments:

tehaOmany said...

ttttTTTTTerrrBaekkkkkk

usinz said...

tanks lely..kamu bek dgn sume owg..2yg owg pn bek dgn kmu..tbhkan ati dgn pe yg jd siang td ek..anggap2 sume ujian Allah k..