Jul 27, 2012

Kilang Mayat . Is it true ?

hai :) Assalamualaikum, dan salam ke7-Ramadhan :)

Alhamdulillah, sudah masuk ke -8 Ramadhan. Time flies quickly ;') Mohon Allah berkati dan terima segala ibadah dan amalan kita yg lepas dan juga akan datang ini :)

MasyaAllah... ape ini betul Ya Sahabat? nak percaya pun susa. Tapi bila dah lihat gambar kalo cenggini, tak mustahilkan. Tambah pulak lokasinye luar negara. Luar Negare ni mmg lah, macam macam bende sumenye advance ! *gtew*




Kilang mayat membedah mayat.
Mayat mayat yang mati kemalangan , mabuk dalam kemalangan, mati di penjara dan tidak dituntut, di bilik bedah dan tidak di tuntut juga yang mati kesejukkan akibat tidak berumah, dikutip dan ditempatkan disini. Di mana , dipercayai mayat mayat ini, organ dalamannya diambil dan didermakan kepada hospital bagi pesakit yang memerlukan.

Mayat ini juga dibeli oleh sekumpulan ahli unversiti bagi menjalankan eksperimen mereka.




Tulang kaki pula di eksport ke Ireland dan Jerman bagi tujuan menghasilkan bahan yang digunakan untuk menampal gigi yang berlubang, ianya amat popular di Eropah. 
*boleh jadi Colgate ade tulang org mati* 




Kornea tujuan eskperimen pelajar universiti -.-





MasyaAllah..nauzubillah bil'zalim...
moga roh mayat mayat ini tenang dan aman disana. Rest in peace ;)

*Saya adalah salah seorang PENGIKRAR. PENGIKRAR ialah penderma organ dalaman. InshaAllah sampai ajal saya, family dan pihak hospital akan bertanggungjawab mendermakan organ yang telah saya wasiatkan kepada hospital. Semoga mereka yang memerlukan hidup terus dapat menjalani hidup dengan baik. Jauh disudut hati saya ingin sekali mendermakan satu daripada buah pinggang yang saya miliki hari ini kepada insan yang sangat memerlukan. Namun nasihat keluarga saya patuhi. Hal ini demikian kerana, saya masih muda dan aktiviti seharian sebagai pelajar menuntut saya masih perlukan 2biji buah pinggang. InshaAllah, akan datang :) Marilah sama sama kita bantu Organlife :) sini lebih lanjut :)



No comments: