Nov 28, 2010

Friendship nEver ends ?

Sahabat , teman ,friends , pengyou, 
semua ni maksudnye sama kan..
kawan yang selalu kita perlukan hadir dalam hidup kite sama ada susa atau senang..
tapi, betul ke kite benar-benar dapat sahabat yang macam ni ?
ok,,sahabat mane yang paling bertahan lame dengan kite ?
zaman sekolah ?
universiti?
kerja?

i would obey for number 3.
but there is no matter if i want describe too.
sebab aku ade pengalaman bersama sahabat zaman kerja.

post kali ni , tak banyak yang aku nak ungkai kan.
hanya tinta yang dilabel sahabat.
siapa kate sahabat tak penting ?
hello..it is a part of our life taw.
nonsense la kamu boleh normal tanpa SAHABAT?
wa tabik spring 40x pd manusia cenggini !

Sepanjang hidup aku,definately aku ade ramai sahabat.
alhamdullillah,
aku mungkin kurang musuh,
kite tak boleh sebut kite tak ade musuh,
in realities,never knows..
segalanya terbatas.
sebab tu lah kite ada peribahasa 
musuh dalam selimut.
and for right now,
aku tak pernah tahu sama ada aku dalam keadaan ini ataw ape ?

k , lets us move on to our entry's title.
i wonder, why lately my former shcoolmate tenggelam timbul.. macam..
C H I P S M O R E 
hehe..atau aku je yang perasan camtu ?
mase zaman sekola have fun gila ngn kawan2 aku ni.
aku punye team agak besar
consists of 6members including me !
EVRYTHINGS 
sumenye dikongsi bersama..
memang kami 1

H A T I
tapi bile da habes skolah , 
setahun lepas tuh..sume berubah.
pelik,macam ade masalah.
yang sambung belajar tu aku paham la dwg bz blaja..
yang tak tuh ?

ok , aku akui aku agak ketinggalan..
tapi lepas da sume pegi sdambung belaja,
sume mcm tak sehaluan lagi nape ea?
ape ea salah aku ?

kami da tak lagi macam ni

 uhmm..
nape ea..
ade yang dengki ?
tak mungkin lah..
tah aku pon tak taw la..

tapi kadang kala,
ade jugak antara dwg yang rajin tanye kabar aku..
aku tahu,selagi wujud erti kawan dalam hati mereka.
masih ade ruang untuk kami meneruskan hubungan kan :-)

kawan2 di universiti ?
sume bagus..
biase la dwg sume kan da matang.
tapi selagi mereka bertitle kan manusia,
macam2 ragam la yang ade taw !
haha..guys..i really2 miss u sayang2 :-)
uhmmhh..
kawan kerja?
mereka memang cool !
ternyata aku rindukan mereka..
sebab dwg environment kerje aku happening !

tat's why lah FRIENDSHIPS  never end..
sebab ?
slagi kite bergaul and take a part in every space,
kite akan punye kawan dan akan
wujud friendship disitu.
yang membezekan nye cume ikhlas ataw kejujuran dalam friendship itu.
honest and sincere sangat penting untuk mewujudkan FRIENDSHIP yang hebat !

die?
haha..betul..kadang2 die pon jadi kawan aku !
die la kawan yang paling baik seantero dunia !
haha aku sayang sume2 kawan aku..
FRIENDSHIPnEverEnd !
muahhhhhh

No comments: