Nov 30, 2010

kawen jugak akhirnye.......

haha..macam teruk je tajuk post ni..
alhamdullilah..syukur sgt2 kan,,
doaku semoga ema,
bahagia disamping suami,
kekal selamanya,
murah rezeki,
zuriat yang soleh,
solehah,
and etc :-)

keep smile...

ema,da pun kawen..aku?
tu la soalan meon,
haha 10 tahun lg bole ??
masih banyak yang aku rancang blum pon bjaye.
so aku kene capai yang utama..
kawen,mgkin end of 29..
haha
pe lah aku ni..da
tue ke mase tuy..
lom lg kot..
kau nak establish dulu baru nak ade famly..
tapi kalo tak tahan da...
hahah kawen la ngok !!!!!!!
haha..kawan2 ku yang sengal..
rugi kami tak dapat nak 
gather sali ramai2 ritu
sebabnye sume rmai ngah exam kat u ag kan..
mujo uitm kc ct awal !
hahaha..
makan best !
berkat pon byk !
umo ema same aku la..
baru 20 da kawen kan..
haihhh mudenye..
aku tak dpt ag nak feel kawen2 ni !
sebab aku masih di alam
masih dialam gila-gila ag...
hahah cane nak kawen kalo gni...
maen yang banyak..
aku ngn anje aku pon
masing-masing cam budak ag..
kuat maen !
hahhahaa

ehhh? pengakuan besor !!
duit pon tak mandang ag !!
cane nak kawen..
hahahhaa...
masih belajar lg kan., !

insyaallah,
bile kami da ade sedikit simpanan,
ade duit,
keje bgs,
uma besar,
kete mantap.
card credit ?
hahah no !
baru kawen ekk ?
insyaallah....



hehe..
so ni la antre kenangan yang aku ade kat uma ema ea...
ape je paan wat ea ?

ha ok lah ea..blogger sgt penat ni..upload kat fb,blog,ms..haha....

bye sayang2 sume :-)

3 comments:

Miera Egoiz said...

korg dtg kul bpe ni wey??

LeLy shuhada shaari said...

pukoi 2pm...hehe..lambat baru syi0kkkkkk

izzat tarmizi said...

Emah dah kawen.... x tau pun