Jul 9, 2011

Tidak selesa langsung ='=

assalamualaikum

ha da lewat malam ni. Tp tak asa nak tido. Pasaipa. pasaipa jgn tanya..sat g laptop ampa sume kene virus !! haha

Okey lah, back to our topic kan..dalam situasi kite hari ni yg tak selese dengan environment Malaysia kan, begitu jugaklah nasib aku yg tak selese langsung dengan mulut aku ni !  nak taw sebab ape?

sume sebab ni ha....




korang tahu yak ape bende alah ni?
 bak kate budak bawah ni.

ape bende ni syg?
haha sengal kan. aku pon xtaw ape motif aku kene pakai bende ni.
yg aku taw aku nak pakai braces.
nak cepat2 ikat gigi aku ni tu je.
so,
when u are on ur orthodantic treatment kan,
u have to follow step by step refered to how serious d case.
rupenye aku ni kes serious sbb rahang mulut aku tak sama ats bawah.,

weh apasal kowang gelak?
aku bukan cacat oke!
sebab nye aku ni,
bentuk muke panjang.
oke so annoying bile sibs aku panggil aku PISANG
hengat aku sukeeee
and dwg jugak kate aku DAGU PANJANGggggg
heyyyyYYYYY nak kene tampo jepon ke weh???

 jap3..mak bapak aku ganggu aku ni.
tgk drama cerekarama pon nak libatkan aku!

ha okey, smbung balik.

igt aku suke??tp kadang2 nampak cute kan?


hahha..opkos mmg panjang kan. tape la.

and so, dokter nasihat aku tok expend rahang aku.
it takes 1 month to expend the jaw. 
so model yg aku pakai ni motifnye nak expens jaw aku.
masalahnye langsung tak best !
aku tak selese
aku tak mampu nak mkan okey !
aku ase nak kunyah2 je expension ni taw !  
suda hampir 3 hari aku pakai, so da 3 hari
 aku tak makan nasi.sadis kan?
bukan tak nak, t p tak bernafsu.. ;-(
sebab apa ampa tanya?
lah...
berdenyut denyut taw!
tersangat lah sakit..kalo bleh buang aku aku nak buang je mende alah ni.
tp da mlabur banyak taw nak pakai bende alah ni. ni belum tanggung sakit ikat gg kan.
adeihhh...

ape yg aku leh wat..
aku sabo dan bediam je lah.
ni lah upe nye jaw expension..

beginilah upenye rahang aku sekang..

and yg ni plak upe besi nye.
tapi ni bukan gg aku taw. ni gg owg len.

nak makan ape pon tak sodap!

hanya semata2 nak rapatkan jaw atas dan bawah dan n meluaskan rahang di bahgian atas ni supaya jadi lebih luas...

hee...

semoge aku tabah la pakai neh...ni pon da songal2 badan eden.

3 comments:

khairul rahman said...

Kah2..mesti kalau jumpe kau aku akan tergelak!

LeLy shuhada shaari said...

sobab ekau nak tgelak nua?adeishhh...ko lemah kn smgt aku la nua..

SweetLikeWhat said...

sakit kejap jer..nanti hasilnye cantik.. :D makan bende2 lembutlah.. :D