Aug 9, 2011

Segmen Promosi Blog 500 Follower Ke Bawah :p

wahhhhhhhhhh...kengkawan nak dengar cite??? haaaa..dudok..dudok..! eyk mcm upin ipin kan..kan..:)))
*budget comel habes buat gaye manje hengkau niiiiii*

buat pertama kalinye, kalo engkome nak taw, aku lely shuhada shaari yang dah sah hobbynye bukan berbloging
sebab polower nye siket kebeno ! haaaa kalo thak caye..cobe di rodek2 polowernye tuh...ce tengok..hade brape jeeeee....


awwwwww...mmmakkkk komeee..siket kebeno...macam tade pembace je....
tapikan, jgn le disebabkan ini, kite betikam lidah dengan mengutok,  mengehji,menghene blog aku neh..
pengakuan *aku kaki malas blogwalking*
maafkan aku plewwwsssss...heee..




so dengan ini kali pertame aku join GIVEAWAY dari memba blogger teman ni..tu pon, aku kenal die  anif abdullah setelah membedek bedek blog  antoo ungoo. heeeeeee :))))

so untu terma dan syarat hape kate pg blog tuan anif neh..

jadi,makanya,tuntasnya,konklusinya,seterusnya...hahha gilanyaaaaaaaaaaa saya ingin menge'TAG memba2 saye...thuuuuuuuuuuu :)))))))))



halamakaakkkkkkkk
tertag banyakkkkk..
sowieeee........:p

1 comment: