Sep 20, 2011

Kelas Bercampaur baur :(

Best ? Tak best ? Best ? Tak best ? wehhh kauu gila ke ape ?
agak lah Temah oihh.. mana tak , pengurusan uitm perak konon bagus la kan ? tip top lagi tuh kan... bagi je manage ape pon mesti smooth da licinnnn kan tak gituh gebooooo :) heheee.. relax ! kan terbaik gtuh awakkk :)

sekarang sudah masuk minggu kedua kan kita start kelas ? tapi ape yang jadi ? nape mesti minggu kedua baru nak pecah kelas ? wehhhhhh aku konpiusss la.. HEA nak campak aku kelas mane sebenarnye ni ?

bayangkan aje lah , da lah nak dafta group pon asek full je pun . Tang mane yang full aku pon tataw lah. cengeng betol lahh ! so and the so ? aku ni kelas celah mana sebenarnye ni weh ? aku pon penin da ni.

baru je aku masuk kelas, tibe tibe diewang sume bising ade keluar list nama baru. kau B ! lah pesal plak ni, aku ni kelas aom2213A. macam mane ni ? riuh satu group , dengan lect gruop sali, siap trus halau lagi kami yang tade kaitan group 2a tuh, heheee :) (tak patot kan temah , sian kami yang smangat blaja ni peahhh :( )

"puan, saye nak tukar group A boleh ?"

"Awak ade masalah ke dgn group B?"

kau tengok soalan puan ni pun da taw kan.. konpem die tanak bagi aku tukar. aku tak kesah sgt lah, tp aku tak suke lah, bepecah dari gang2 aku. tapi nak buat macam mane. aku tak kesah mane, campak lah aku kat mane pun, pandai la aku bawak diri.

tapi ni lah kan padah nye, bile aku melaram pegi kelas, lepas tuh elok je aku panjat tangga fac ( ada lift , tapi saja guna tangga, sihat sket ) dapat call , weh kelas kat mana?  weh mana ada kelasssss .. hahaha..kelas dalam bilik, p balik rumah tidoq la. cam harrremmmmsss kan ?

takpa lah. aku pun gagahkan kaki ngn bangga p pat parking moto balik, ddengan harapan " whahahaha bangga gila dapat tidoq balik ni " macam tido pon :)







kesian kawan kawan aku ni, bile jadual kelas porak peranda , diorang pon sama porak peranda jugak :D siap p landing kat surau fac, ade yang duk pulun rajin tgk jadual , tapi pelikssss jadual pon tadak :)

-dada-

5 comments:

Izzat Tarmizi said...

cam boring je

Izzat Tarmizi said...

macam banyak main je...

lelyshuhada said...

hehe..agak la jat...tp redho je lahhh

Unknown said...

tuka jgn x tuka

lelyshuhada said...

haha..poyo sehh tak bleh tuka konon grrrrr